niziołek z Mordoru niziołek z Mordoru
886
BLOG

nie jestem "blogerem Salonu24"

niziołek z Mordoru niziołek z Mordoru Rozmaitości Obserwuj notkę 25

Nie jestem „blogerem Salonu24”

Prowadzę – dorywczo, w ramach możliwości czasowych – bloga, który założyłem na Platformie Hostingowej Salon24.pl. Zaakceptowałem jej regulamin, w myśl którego ponoszę pełną i nieograniczoną odpowiedzialność prawną za wszelkie treści umieszczone na swoim blogu i w komentarzach.

Nie poczuwam się natomiast do odpowiedzialności za inne treści, umieszczone na tejże platformie hostingowej. Co więcej, nie uważam, żebym należał do jakiejś „wspólnoty blogerów” na tej platformie.

Zgodnie z regulaminem publikuję wyłącznie treści, do których mam tytuł prawny (w szczególności majątkowe prawa autorskie obejmujące prawo do publikowania i rozpowszechniania w sieci Internet), publikacja i rozpowszechnianie tych treści nie narusza prawem chronionych dóbr osób lub podmiotów trzecich.

Stosuję się do "netykiety", czyli zbioru zasad dotyczących publikowania treści w Internecie.

Powyższe zdania są oczywiste, zanim wszak podejmę ew. dalszą publikację notek na blogu postanowiłem je przypomnieć.

inkszy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości